... Sfarsit

Et voila, ca y est!
S-a terminat, portile s-au inchis peste un loc ce ne-a tinut in priza timp de un an si jumatate. Un loc pe care l-am vrut special, pentru oameni speciali, care mai reusesc inca sa se bucure de un cantec, de o pagina de carte, de o aroma mai altfel, de pasiunea unui dans, de o atmosfera in care cuvantul cheie s-a dorit a fi convivialitatea. Nu ceva pretentios si rigid, ci o comunicare de la suflet la suflet, simpla, directa...
Nu stiu in ce masura am reusit sa transpunem dorintele in realitate, sper ca macar putin a fost facut, a ajuns la cei cu care am vrut sa impartasim toate acestea - de altfel mesajele primite la anuntarea vestii mi-au dovedit ca nu ne-am zbatut chiar in zadar... Va multumim mult pentru cuvintele frumoase si speram si noi sa ne revedem undeva, candva... :-)

Deocamdata insa, portile s-au inchis peste vis, iar realitatea (de data asta in sensul negativ al termenului) s-a aratat din nou mai puternica...

2 commentaires:

  1. De-abia astept acera zi a revenirii, cand aceasta locatie va fi populata de oameni dornici de cultura, de a servi ceaiuri de calitate, de a frunzari carti si a asculta muzica de calitate!
    Realitatea poate fi invinsa. Totul depinde de noi, de fiecare in parte!

    RépondreSupprimer
  2. salut,

    desi nu am fost acolo, dar cunoscandu-l pe Dan, pe Marius, etc am aflat de voi si am fost foarte bucuros sa stiu ca exista in Bucuresti un asemenea loc. chiar mi-am trimis prietenii acolo, si stiu ca au trecut pe acolo. felicitari pentru curajul sa faceti un asemenea proiect. priviti inainte si veti vedea ca dupa ce se mai duce tristetea, veti putea fredona cu "celelalte cuvinte": un sfarsit e un inceput.

    daca vreti, in semn de prietenie eu nu o sa va scot din blogroll (www.ochiade.blogspot.com).
    continuati, o sa va citim, si o sa bem ceai de acasa, pana una, alta.

    a la procaine (cu sedila :)

    Razvan Mitulescu

    www.ochiade.com

    RépondreSupprimer

Galerie Foto


Chasse au trésor francophone

Ambianta

25 Iunie - Deschidere C'arthé


Ateliere pentru copii


Prima milonga C'arthé