Ultimele zile C'arthé

Libraria C'arthé va anunta cu regret incetarea activitatii incepand din data de 9 iunie.
Pana atunci va asteptam insa cu reduceri la o selectie importanta de ceaiuri precum si la deliciile de ceai.
Multumim tuturor celor care au fost alaturi de noi (colaboratori, clienti...) de-a lungul unor luni pline de evenimente frumoase si... va asteptam sa profitati de aceste ultime zile.


La librairie C'arthé a le regret de vous annoncer l'arret de ses activités à partir du 9 juin.
Nous vous attendons d'ici là avec des promotions sur une sélection de produits.
Merci à tous ceux qui nous ont soutenu et... profitez des derniers jours à C'arthé!

2 commentaires:

  1. Imi pare tare rau. Aveati un colt de relaxare acolo! Succes in continuare!

    RépondreSupprimer
  2. Si mie imi pare sincer rau, doarece de cate ori am fost invitat si am si concertat pe aici, m-am simtit cu adevarat deosebit, privilegiat!
    Sper sa se redeschida cat de curand, cu mai mult succes si profit!

    RépondreSupprimer

Galerie Foto


Chasse au trésor francophone

Ambianta

25 Iunie - Deschidere C'arthé


Ateliere pentru copii


Prima milonga C'arthé